ترانه
ترانه

{ اشک من خودتو نگه‌دار      نیا پایین منو رسوا می‌کنی
    آخه غم تو میون جمعی      چـرا تنها منو پیدا می‌کنی }الف
  می‌شکنی منو با نگاهی      پیش مردم      آخه ای چشم سیاه
{ خون  قلب منو  هر  شب       جای  بـاده      توی   مینا  می‌کنی }2
                            ....................
  { می‌ریزه  رو   بالش  من      هرشب این اشکای لرزون
     بی‌تو من غمگین و تنها      من  پریشون  دل پریشون
                            ....................
          مستی‌ام رو تا سحر پیمونه‌ام می‌بینه و بس
         غنچه‌های اشکمو دست غمت می‌چینه و بس }ب
                                تکرار الف
                            ....................
                                 تکرار ب
  { اشک من خودتو نگه‌دار      نیا پایین منو رسوا می‌کنی
    آخه غم تو میون جمعی      چـرا تنها منو پیدا می‌کنی }2





:: برچسب‌ها: حرف دل سمیرات,
نويسنده : عبدالنبی سمیرات